1 de abril 2025, 13:52:10

Accesibilidade


DECLARACIÓN DE ACCESIBILIDADE:

Concello de Pazos de Borben comprometeuse a facer accesible o seu sitio web de conformidade co Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web.

A presente declaración de accesibilidade aplícase á seguinte URL: https://pazosdeborben.sedelectronica.gal

Situación de cumprimento:

Este sitio web é parcialmente conforme debido á falta de conformidade dos aspectos que se indican a continuación:

Contido non accesible:

O contido que se recolle a continuación non é accesible polo seguinte:

a) falta de conformidade co Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web:

  • Existe contido gráfico ou non textual con alternativa textual desaxeitada en varias páxinas.

  • O contido dalgúns enlaces é pouco significativo.

  • Poderían existir algúns encabezados cun contido desaxeitado.

b) carga desproporcionada: Non aplica.

c) O contido non entra dentro do ámbito da lexislación aplicable: Existen arquivos colgados con anterioridade ao 20de setembro de 2018 que non cumpre na súa totalidade cos requisitos de accesibilidade.

Preparación da presente declaración de accesibilidade.

A presente declaración foi preparada o 19 de decembro de 2023.

O método empregado para preparar a declaración foi unha autoevaluación levada a cabo polo propio organismo.

Observacións e datos de contacto:

Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade como, por exemplo:

  • Informar sobre as dúbidas que existan sobre o sitio web e en concreto os posibles incumprimentos nesta materia.

  • Transmitir outras dificultades de acceso ao contido.

  • Formulación calquera suxestión de mellora relativa á accesibilidade da web.

Esas comunicacións poderanse levar a cabo das seguintes vías:

Correo electrónico: secretaria@pazosdeborben.gal

Teléfono: 986497035

Poderase, así mesmo, solicitar en formato accesible a información que non cumpra cos requisitos de accesibilidade por algunha das causas enumeradas anteriormente, é dicir, por estar excluída, exenta por carga desproporcionada ou no seu caso, formular unha queixa polo incumprimento coa accesibilidade.

Así, a modo de resumo poderase presentar:

  • unha queixa

  • unha solicitude de información accesible relativa a:

    • contidos que están excluídos do ámbito de aplicación do RD 1112/2018 segundo o establecido polo artigo 3, apartado 4 ou

    • contidos que están exentos do cumprimento dos requisitos de accesibilidade por impor unha carga desproporcionada.

Na Solicitude de información accesible, débese concretar, con toda claridade, os feitos, razóns e petición que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.

As queixas ou as solicitudes de información sobre esta materia están dispoñibles na sede electrónica da entidade nos seguintes procedementos:


Trámites electrónicos

Solicitudes de Información Accesible e Queixas Información Descargar Instancia Tramitación Electrónica
Comunicacións sobre Requisitos de Accesibilidade Información Descargar Instancia Tramitación Electrónica

Contido opcional

A versión actual visible deste sitio web é de decembro de 2023 e nesa data realizouse a revisión do nivel de accesibilidade vixente. Pode consultar nesta mesma páxina a política de privacidade.

Procedemento de aplicación

Se unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta fose desestimada, non se estivese de acordo coa decisión adoptada, ou a resposta non cumprise os requisitos contemplados no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación.

A reclamación pode ser presentada través do seguinte procedemento:


Trámites electrónicos

Reclamación contra a Solicitude de Información Accesible e Queixa Información Descargar Instancia Tramitación Electrónica

Así como no resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.