Accesibilidade
DECLARACIÓN DE ACCESIBILIDADE:
Concello de Pazos de Borben comprometeuse a facer accesible o seu sitio web de conformidade co Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web.
A presente declaración de accesibilidade aplícase á seguinte URL: https://pazosdeborben.sedelectronica.gal
Situación de cumprimento:
Este sitio web é parcialmente conforme debido á falta de conformidade dos aspectos que se indican a continuación:
Contido non accesible:
O contido que se recolle a continuación non é accesible polo seguinte:
a) falta de conformidade co Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web:
Existe contido gráfico ou non textual con alternativa textual desaxeitada en varias páxinas.
O contido dalgúns enlaces é pouco significativo.
Poderían existir algúns encabezados cun contido desaxeitado.
b) carga desproporcionada: Non aplica.
c) O contido non entra dentro do ámbito da lexislación aplicable: Existen arquivos colgados con anterioridade ao 20de setembro de 2018 que non cumpre na súa totalidade cos requisitos de accesibilidade.
Preparación da presente declaración de accesibilidade.
A presente declaración foi preparada o 19 de decembro de 2023.
O método empregado para preparar a declaración foi unha autoevaluación levada a cabo polo propio organismo.
Observacións e datos de contacto:
Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade como, por exemplo:
Informar sobre as dúbidas que existan sobre o sitio web e en concreto os posibles incumprimentos nesta materia.
Transmitir outras dificultades de acceso ao contido.
Formulación calquera suxestión de mellora relativa á accesibilidade da web.
Esas comunicacións poderanse levar a cabo das seguintes vías:
Correo electrónico: secretaria@pazosdeborben.gal
Teléfono: 986497035
Poderase, así mesmo, solicitar en formato accesible a información que non cumpra cos requisitos de accesibilidade por algunha das causas enumeradas anteriormente, é dicir, por estar excluída, exenta por carga desproporcionada ou no seu caso, formular unha queixa polo incumprimento coa accesibilidade.
Así, a modo de resumo poderase presentar:
unha queixa
-
unha solicitude de información accesible relativa a:
contidos que están excluídos do ámbito de aplicación do RD 1112/2018 segundo o establecido polo artigo 3, apartado 4 ou
contidos que están exentos do cumprimento dos requisitos de accesibilidade por impor unha carga desproporcionada.
Na Solicitude de información accesible, débese concretar, con toda claridade, os feitos, razóns e petición que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.
As queixas ou as solicitudes de información sobre esta materia están dispoñibles na sede electrónica da entidade nos seguintes procedementos:
Trámites electrónicos
Solicitudes de Información Accesible e Queixas | Información | Descargar Instancia | Tramitación Electrónica |
Comunicacións sobre Requisitos de Accesibilidade | Información | Descargar Instancia | Tramitación Electrónica |
Contido opcional
A versión actual visible deste sitio web é de decembro de 2023 e nesa data realizouse a revisión do nivel de accesibilidade vixente. Pode consultar nesta mesma páxina a política de privacidade.
Procedemento de aplicación
Se unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta fose desestimada, non se estivese de acordo coa decisión adoptada, ou a resposta non cumprise os requisitos contemplados no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación.
A reclamación pode ser presentada través do seguinte procedemento:
Trámites electrónicos
Reclamación contra a Solicitude de Información Accesible e Queixa | Información | Descargar Instancia | Tramitación Electrónica |
Así como no resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.